SKRAPA LITE



Jag har inte varit utanför dörren sen i måndags då jag har varit sjuk hela veckan. Jag har dock sett att vädret utanför är väldigt, mycket, det är mycket väder ute, så tycker jag man kan beskriva det bra. Även om jag inte hade tittat ut genom fönstret och sett vädret själv så skulle jag såklart ha vetat om det mycket väl, då var och varannan facebook medlem oj-ar  sig över snön. Hur som helst, idag var jag tvungen att använda min bil och den var gud förbannat (men naaanting) översnöad. När det händer att bilen är sådär frickin' översnöad är det då bara jag som tycker att det är askul att bara ta bort just så pass mycket snö så man kan köra bilen. För då när man kör omkring så för det första så ser det ut som att man kör en snöboll, och för det andra så tillverkar man en massa snörök när snön blåser av bilen. En rätt kul grej ändå.



Kommentarer
Postat av: Fresco

helt klart en kul grejj, men du vet att man kan få böter för o ha snö på bilen? :P just av anledningen snörök o skymmer sikt

2010-12-19 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0