"She got a condition of the heart, A heart condition "




Atmosphere är absolut en av mina favoriter! Denna hip hop duo (Slug & Ant) från Minneapolis släppte sitt album "When god gives you lemons you paint that shit gold" våren 2008. Jag och Joel  lyssnade inte på mycket annat den våren/sommaren.

När jag har fastnat hårt för en grupp/artist
och tycker att just nu finns ingenting bättre så brukar jag vilja att alla andra också inser hur bra det verkligen är. Jag kommer ihåg när jag var på en fest den sommaren så gick jag hela tiden och bytte från vad som än spelades till ett av spåren på detta album,  och på den festen så lyssnade man inte på hip hop, de fanns inte ens på kartan. Men jag fortsatte att byta tillbaka till Atmosphere och till slut så köpte dom de, och en sa till och med "Det här är rätt bra".
Kontentan av den här historien är... att det är ett skitbra album!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0