"Är det där Pink"


Jag läste just en artikel om Robyns USA turne i DN.
Hon hade en spelning i Poughkeepsie som ligger ca 2 timmar från Manhattan.

"Konferenciern introducerar Robyn som ”tjejen ni kanske känner igen från Gossip Girl”

Det var typ det sjukaste jag läst på länge.

Hade jag vart i publiken på den konserten så hade jag satt prispengar på den killens skalle, jag svär. Lite påläst borde man ändå vara om artiserna som ska uppträda, att i princip säga att Robyn är mest känd från 5 minuters airtime i tv-serien Gossip girl då hon dessutom bara har sin låt lite i bakgrunden i en scen, är en sån orättivs behandling. När man har haft en karriär sen man var 16 år och släppt 3 plattor bara detta år som dessutom har fått väldigt väldigt mycket uppmärksamhet och innehåller otroligt bra låtar.  Jag säger bara att den konferenciern hade tur, för om jag hade vart domare i en domstol i USA istället för att stått i publiken på konserten i Poughkeepsie så hade jag anhållit killen och yrkat på dödsstraff.

Konferenciern får välja. Dödsstraff, eller Prispengar på hans huvud.


Här är artikeln: ROBYN




Kommentarer
Postat av: niklas

haha sjukt!

2010-12-25 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0